نقد و بررسی

پودر ترکیبی ماریـانا به منظور تنگ و رفع عفونت

اين دارو ترکيبي از چندگياه بوده و ١٠٠% از طبيعيت گرفته شده. طریقه استفاده از پودر ماریانا از اين داروي معجزه آسا هزاران سال هست که استفاده مي شود و حتي درون کتابهاي طبي کهن همچون کتب بوعلي و کتاب سينوهه پزشک مخصوص فرعون و ...از خواص درماني اين دارو نام شده.


خواص ماريانا:

از مـهمترين خواص اين دارو کـه موجب محبوبيت آن شده هست تنگ بطور باورني و افزايش لذت درون بانوان و رفع افتادگی رحم مي باشد . طریقه استفاده از پودر ماریانا ماريانا خواص زيادي داشته کـه از آن جمله از بين بردن عفونتها و باکتريها، طریقه استفاده از پودر ماریانا از بين بردن خارش و بوي بد ، ايحاد تعادل درون ترشحات زنانـه، بالا بردن ميل زنان و .....

امروزه داروهاي شيميايي ، ژلها و کرمـهاي متنوعي بـه منظور تنگ و افزايش لذت بانوان درون بازار وجود دارد کـه بي ترديد استفاده از اين ژلها بدون عوارض نمي باشد ضمن اينکه نتيجه استفاده از اين داروها موقت هست و براي هر بار نزديکي بايد از اين ژلها و کرمـها استفاده شود درون صورتيکه ماريانا بـه علت اينکه١٠٠% از دل طبيعت گرفته شده هيچ عوارضي را درون پي نخواهد داشت ضمن اينکه نتيجه استفاده از ماريانا درون مقابل داروهاي شيمايي 1000 برابر بهتر خواهد بود و از همـه مـهمتر اين کـه خواص اين دارو که تا حداقل 15 روز بعد از استفاده همانند روز اول باقي مي ماند و پس از مدتي استفاده واقعا از استفاده از خود ماريانا نيز بي نياز مي شويد.

نحوه استفاده:

براي بار اول يک پيمانـه از گياه (به اندازه يک ليوان) را با ٧الي٨ ليوان آب مخلوط کرده و به مدت 10 دقيقه مي جوشانيد. بعد از سرد شدن جوشانده را از يک تنظيف (پارچه اي با بافت بسيار ريز) صاف کنيد بهتر هست اين کار را دو بار انجام داده که تا محلول بدست آمده صاف و شفاف شود. بـه اندازه يک استکان از محلول را جدا کرده و مابقي را درون يک لگن تميز ريخته و به مدت ١٥ دقيقه درون لگن بنشينيد. با استفاده از يک سرنگ تميز ،درون ***** را با يک استکان محلول کنار گذاشته شده شستشو دهيد که تا محلول درون استکان تمام شود.

نکته قابل توجه اينجاست کـه شما درون همان ثانيه هاي اول استفاده از اين دارو متوجه اثر آن مي شويد بطوريکه وقتي از سرنگ براي شستشوي استفاده کنيد کاملاً تنگی خود را احساس خواهيد کرد.

دقيقاً 10 روز بعد از اولين استفاده مي توانيد از دارو استفاده کنيد اين بار بجاي يک پيمانـه از نصف پيمانـه و 4 ليوان آب و براي مراحل بعدي مصرف اين دارو هر 2هفته يکبار مي باشد.

پس از 3 ماه مصرف حداقل که تا يک سال نيازي بـه استفاده از اين دارو نمي باشد چون خاصيت خود را حداقل که تا يکسال حفظ مي کند.

پودر ۷ گیـاه تنگ کننده (ماریـانا)

دست ساز
نسخه ابن سینا

استعمال بـه صورت های زیر :

۱- پودر درون أب ولرم خمـیر گرفته شود و در پارچه ای نازک و تمـیز قرارداده شود و شب ها درون مـهبل شیـاف شود .



۲-دوش واژینال یـا طشت آبزن نشسته شود ده دقیقه

۳- تزریق بـه داخل (داخل بسته طرز استفاده دقیق و سرنگ مخصوص بدون سوزن وجود دارد)

این ترکیب کاملا گیـاهی بوده و برای ده بار استفاده مناسب هست در طی سه ماه

هیچ گونـه عوارضی ندارد بلکه ضد عفونت داخلی و ضد ترشحات نیز هست و خوشبو کننده هست .
اثر هیچ داروی گیـاهی و شیمـیایی به منظور تنگ دایمـی نیست و موضعی هست

به طور کلی این مشکل هیچ درمان قطعی ندارد لذا بهترین راهکار استفاده از قوی ترین داروهای گیـاهی قابض هست که درون این محصول وجود دارد . بدون عارضه هست و هزاران نفر که تا به حال این محصول را خریداری و استفاده د

قیمت 65 ت

خرید آنلاین پودر 7 گیـاه تنگ کننده :
به شیـاف های ماریـانا و محلولهای ماریـانا اعتماد نکنید اکثرا غیر بهداشتی اند و ماندگاری بسیـار کمـی دارند

لطفا آدرس خود را دقیق وارد کنید و کد پستی را فراموش نکنید .

پست (نوع عادی )

مدت تحویل از زمان واریز پول توسط شما 2 روز که تا حداکثر 6 روز است

به کانال 100 هزار نفری ما درون تلگرام بپیوندید »

منبع : عطاری خراسانی attarkhorasani.ir

روی عزیر کلیک کنید :


برچسب ها: طریقه استفاده از پودر ماریانا ماریـانا , گیـاه ماریـانا برایتنگ , تنگی با ماریـانا , گیـاه تنگ کننده , تنگ با ماریـانا , تنگی دهانـه و , تنگ رحم زن , تنک کرد ,




[ماریـانا (برای تنگ ) طریقه استفاده از پودر ماریانا]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Tue, 17 Jul 2018 01:25:00 +0000