چگونـه موهای زائد را با زردچوبه برداریم ؟

رشد مو و وجود موهای زائد درون تمامـی انسان ها مشترک مـی باشد و پس از بلوغ رشد موها درون سراسر بدن افزایش مـی یـابد. از بین بردن رنگ زرد ردچوبه از پوست درون این مقاله با روشی جدید شما را آشنا مـی کنیم کـه کمک بـه از بین بردن موهای زائد مـی کند.

نکته :
روش های بسیـار به منظور از بین بردن موهای زائد وجود دارد مثل : از بین بردن رنگ زرد ردچوبه از پوست اپیلاسیون ، از بین بردن رنگ زرد ردچوبه از پوست استفاده از ماسک ها و سایردرمانـهای خانگی .. از بین بردن رنگ زرد ردچوبه از پوست اما شما مـی توانید با کمک خمـیر زرد چوبه از موهای ناخواسته رهایی پیدا کنید.

اثرات مفید خمـیر زرد چوبه درون حذف موهای زائد
خمـیر زردچوبه دارای یک خاصیت...

 عالی و کاملا گیـاهی علاوه بر آنکه باعث تسکین درد مـی شود پاک کننده مفید به منظور کبد مـی باشد. با کمک زردچوبه بـه راحتی مـی توانید موهای زائد خود را از بین ببرید وهمچنین به منظور پوست صورت هم مـی توانید از آن استفاده کنید… مقدار قند موجود درون این مخلوط مـی تواند بـه پاکسازی پوست کمک کند از دیگر مواد تشکیل دهنده این خمـیر شیر مـی باشد کـه باعث نرمـی  و صافی پوست مـی شود.

طرز تهیـه خمـیر زردچوبه
اول از همـه زردچوبه و آب ، بـه جای آب از شیر هم مـی توانید استفاده كنید  را بـه نسبت 1:2 باهم مخلوط کنید و روی حرارت کم قرار دهید آنقدر مخلوط را هم بزنید که تا حالت خمـیری پیدا کند ، اجازه دهید سرد شود درون صورت لزوم مـی توانید درون یخچال خمـیر زردچوبه را قرار دهید. مقدار کمـی نمک و یـا شكر و 1 قاشق غذاخوری آرد را بـه خمـیر خود اضافه کنید.

روش استفاده
ابتدا مقداری آرد ذرت را ه مناطقی کـه مـی خواهید پاکسازی کنید بزنید ، سپس لایـه ای نازک از خمـیر را درون جهت رشد مو روی قسمت مورد نظر پخش کنید ، و آن را با یک تکه پارچه تمـیز بپوشانید بعد از 15 دقیقه خمـیر جذب پوست مـی شود سپس پارچه را بردارید و پوست را با آب گرم بشویید این روش را 2 بار درون هفته تکرار کنید که تا زودتر بـه نتیجه موردنظر برسید.

این روش معمولا درون هند استفاده مـی شود کـه یک اثر عالی درون حذف موهای زائد دارد بر خلاف دیگر روش ها مـی توانید 1 بار از این روش هندی استفاده کنید و شاهد درد کمتر و نتیجه بهتر باشید.

ماسک رازیـانـه

برای اینکار کافی هست که ابتدا یک قاشق غذاخوری لانولین را کـه از عطاری تهیـه کرده اید روی حرارت گذاشته و کمـی صبر کنید که تا لانولین نرم  شود.

حالا ۱۰۰ گرم عرق رازیـانـه را بـه آن اضافه کنید و به هم بزنید. هم زدن را که تا جایی ادامـه دهید که تا رازیـانـه جذب لانولین شودو بـه رنگ سفید دراید.

در این مرحله مـی توانید این ماسک را روی پوست شسته شده و تمـیز قرار دهید و یکساعت صبر کنید و بعد آن را با تکه ای پنبه از روی پوست پاک کنید.مراقب باشید این ترکیب وارد چشم نشود.

برای نتیجه بهتر مـی توانید ۳ بار درون هفته اینکار را انجام دهید.

این کرم، علاوه بر اینکه موهای زائد را سست مـی کند، موجب شفاف شدن پوست و از بین بردن لک های پوست هم مـی شود.

ترکیب زردچوبه با آب یـا شیر

مقداری زردچوبه را بـه نسبت ۱ بـه ۲ با آب یـا شیر مخلوط کرده و آن را روی حرارت بـه هم بزنید که تا به صورت خمـیری نرم آماده شود. اجازه دهید این خمـیر سرد شود و بعد از آن استفاده کنید.اضافه کمـی نمک یـا شکر و ۱ قاشق غذاخوری آرد،این خمـیر را کامل مـی کند.در صورت تمایل مـی توانید از آن درون یخچال هم نگه داری کنید.

این خمـیر را با خیـالی آسوده مـیتوانید به منظور پوست صورت هم استفاده کنید.شیر موجود درون این خمـیر موجب روشنی و لطافت پوست هم مـی شود.

در ضمن این خمـیر علاوه بر سست و رفع موهای زائد، موجب پاکسازی پوست نیز خواهد شد.

برای استفاده از این ترکیب، ابتدا پوست را تمـیز کنید و روی محل مورد نظر مقداری آرد ذرت بپاشید.حالا لایـه ای نازک از خمـیری را کـه تهیـه کرده اید، درون جهت رویش موها بر روی پوست بمالید و روی آن را با پارچه ای تمـیز بپوشانید و یک ربع صبر کنید که تا خمـیر جذب پوست شود.بعد محل را با آب گرم بشویید

برایب نتیجه مطلوب، هفته ای ۲ بار اینکار را انجام دهید.

در هند از این خمـیر به منظور از بین بردن موهای زائد استفاده مـی کنند.




[عطاری خراسانی - رفع موهای زائد با زردچوبه از بین بردن رنگ زرد ردچوبه از پوست]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 21 Jun 2018 08:51:00 +0000